اعلانیه
اعلانیه

مشخصات اصلی گوشی پرچم‌دار شیائومی می میکس 4 لو رفت!

می میکس 4 پرچم‌دار آینده شیائومی

طبق شایعات پراکنده، گوشی پرچم‌دار می میکس 4 در ماه اوت در چین رونمایی می‌شود. این رویداد به همراه معرفی محصولات دیگری از کمپانی شیائومی مثل رابط کاربری MIUI 13، می CC11 و می پد 5 همراه خواهد بود.

طبق معمول همیشه، مشخصات اصلی گوشی پرچم‌دار آینده شیائومی پیش از عرضه رسمی توسط یک افشاگر چینی لو رفته است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات (احتمالی) گوشی می میکس 4

طبق افشاگری جدید، Mi Mix 4 به نمایشگر اولد 6.67 اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس مجهز بوده و لبه‌های آن حالت خمیده‌ای دارد. پنل اولد با یک دوربین سلفی درون نمایشگری یکپارچه‌سازی شده است.

بر خلاف گزارش‌های قبلی، گوشی آینده شیائومی از تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس استفاده کرده و از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌گیرد. این دستگاه از فناوری شارژینگ سریع 120 واتی و همین‌طور شارژینگ بی‌سیم سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی می میکس 4

پنل پشتی جایگاه یک ماژول دوربین سه‌گانه است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (GN1s سامسونگ) می‌شود.

بعید به نظر می‌رسد که می میکس 4 نیز همانند Mi 11 Ultra 5G دارای نمایشگر ثانویه باشد. این دستگاه احتمالا با تراشه uMCP5 میکرون عرضه می‌شود که یک تراشه مجتمع برای رم LPPDR5 و UFS 3.1 است.

ظاهرا Mi Mix 4 وزنی حدود 226 گرم دارد. ناگفته نماند که هیچ‌یک از اطلاعات افشاشده جدید توسط کمپانی شیائومی مورد تأیید قرار نگرفته است. بنابراین با یک دید غیرقطعی باید به آن‌ها نگاه کرد.

از طرف دیگر، با توجه به اینکه دوربین درون نمایشگری به وسیله چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود، می میکس 4 یک تجربه تمام صفحه واقعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در حقیقت نمایشگر گوشی جدید می‌تواند به یک پنل سفارشی تبدیل شود.

گفته می‌شود دستگاه ظاهرشده در وب‌سایت TENAA با شماره M2016118C همان می میکس 4 شیائومی است. این گوشی هوشمند با قیمت 6000 یوان (حدود 924 دلار) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *