اعلانیه

چرا خانه من به فروش نمی‌رود؟

املاک

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 21 بازدید
اعلانیه

چرا خانه من به فروش نمی‌رود؟

اگر فروش خانه شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید طول بکشد، در حال حاضر در منطقه خطر هستید.

فروش سریع یک مزیت واضح دارد: هر چه خانه شما بیشتر در بازار باقی بماند، احتمال کمتری برای دریافت قیمت درخواستی یا بالاتر از قیمت پیشنهادی وجود دارد.

طبق آمار فروشندگانی که پیشنهادی را در هفته اول دریافت می‌کنند، ۵۷ درصد شانس فروش به قیمت مدنظر را دارند. در هفته ۲، به ۵۰٪ کاهش می یابد – در هفته ۳، ۳۹٪ – و غیره. این ممکن است به ویژه در بازار امروز صادق باشد – اگر خانه ای به سرعت به فروش نرسد، به احتمال زیاد چیزی بیشتر از بدشانسی در آن وجود دارد. بنابراین هنگامی که متوجه شدید که خانه شما به فروش نمی‌رسد، باید فعال باشید – در غیر این صورت ممکن است سود بیشتری را از دست بدهید. در این مقاله از مجله اینترنتی نیازمندی‌های همشهری به بررسی دلایل اصلی فروش خانه می‌پردازیم.

قیمت شما خیلی بالاست

رایج ترین دلیلی که خانه به فروش نمی‌رسد این است که قیمت آن بسیار بالاست. مشاور املاک خود به بسیاری از فروشندگان خانه توصیه می‌کند که با نرخ نزدیک به بازار وارد شوند، اما آنها تصمیم می‌گیرند از شانس خود استفاده کنند – با این تصور که همیشه می‌توانند بعداً قیمت را کاهش دهند. کاهش قیمت‌ها و ماندگاری خانه‌ها در بازار این پیام را به خریداران می‌فرستد که ممکن است مشکلی در خانه وجود داشته باشد و احتمالاً از فروش آن ناامید شده‌اید. اگر خانه شما چندین هفته است که در بازار بوده است، به توصیه نماینده خود در مورد کاهش قیمت گوش دهید. معمولاً بهتر است بار اول کاهش قابل توجهی از قیمت را انتخاب کنید.

بازاریابی ضعیف

این روزها نگاه کردن به خانه‌ها در پلتفرم‌های فروش خرید و فروش عملا برای برخی از افراد سرگرمی است. کافی است بگوییم: اکثریت قریب به اتفاق مردم قبل از اینکه شخصاً خانه‌ای را ببینند، آن را به صورت آنلاین بررسی می‌کنند. بنابراین عکاسی ضروری است و انجام درست آن به دلیل محیطی که همه ما در چند سال گذشته در آن زندگی می‌کردیم، بسیار مهم است.

این یک ملک غیر معمول است

ممکن است عاشق ویژگی‌های منحصربه‌فرد خانه‌تان شده باشید – اتاق کاملاً سیاه و سفید، اتاق مخفی یا شکل شش ضلعی. با این حال، واقعیت این است که خانه‌های معمولی به راحتی به فروش می‌رسند، در حالی که املاک غیر معمول اغلب برای جلب توجه مشابه تلاش می‌کنند. گاهی اوقات، داشتن یک خانه منحصر به فرد یا خانه‌ای با ویژگی‌های عجیب و غریب ممکن است به این معنی باشد که به جای پرداخت هزینه برای معماری منحصر به فرد، باید کاهش قیمت را بپذیرید.

خانه شما آماده نقل مکان نیست

اگر این دلیلی است که کسی خانه شما را نمی‌خرد، باید کارهایی را انجام دهید تا مشکلات موجود بهبود پیدا کند. در حالی که این امر ممکن است کمی زمان و هزینه اضافی را بطلبد، اما راه طولانی برای بهتر کردن خانه شما برای خریداران احتمالی کمک خواهد کرد.

مشاور املاک صادق نیست

اگر مشاوران املاک تازه کار هستند، ممکن است متوجه شوید که آنها در حال تلاش برای یادگیری در محل کار هستند. بنابراین برای فروش ملک خود با چالش‌های روبه رو شوید.


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *