اعلانیه

مزایا و معایب خرید خانه در زمستان

املاک

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 14 بازدید
اعلانیه

برای اکثر شهرها، در ماه‌های تابستان خانه‌های بیشتری نسبت به زمستان فروخته می‌شود. این واقعیت باعث می‌شود که برخی فکر کنند تابستان بهترین زمان برای خرید یا فروش است، اما پیچیده‌تر از این است.

یک خانه شهری در مرکز شهر ممکن است در زمستان مشکلی برای فروش نداشته باشد، در حالی که ممکن است یک ملک ویلایی شانس کمی برای فروش داشته باشد. این بستگی به شرایط منحصر به فرد هر معامله دارد.

این مقاله از مجله اینترنتی نیازمندی‌های همشهری قصد ندارد شما را متقاعد کند که در زمستان خانه‌ای بخرید، یا اینکه زمان خوبی برای خرید است. در عوض، به گونه‌ای به نگارش درآمده است که مزایا و معایب را به طور مساوی آشکار کند تا بتوانید وضعیت خود را ارزیابی کنید و تعیین کنید که چه چیزی برای شما بهتر است.

این اطلاعات نیز بسته به منطقه تغییر خواهد کرد. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که در ماه‌های زمستان برف سنگینی می‌بارد، در طول زمستان تفاوت زیادی در حجم فروش مشاهده خواهید کرد. برعکس در مناطقی که در ماه‌های زمستان برف نمی‌بارند، ممکن است شاهد افزایش فروش خانه باشند.

مزایای خرید خانه در زمستان

فروشندگان برای فروش انگیزه دارند

اکثر مشاوران املاک توصیه می‌کنند برای فروش خانه خود تا بهار صبر کنید. این احتمال وجود دارد که فروشنده خانه‌ای که شما به آن علاقه دارید واقعاً نیاز به فروش داشته باشد. این فشار اضافی بر فروشنده می‌تواند مذاکرات را هنگام خرید خانه در زمستان آسان‌تر کند. لزوماً به این معنی نیست که می‌توانید وارد شوید و همه چیز را کم کنید، اما وقتی فروشنده پیشنهادات متعددی ندارد، اهرم بیشتری خواهید داشت.

رقابت پایین‌تر

از آنجایی که در زمستان خریدار کمتری وجود دارد، احتمال کمتری وجود دارد که مجبور شوید به همان روشی که در ماه‌های تابستان برای خرید خانه رقابت می‌کردید در فصل زمستان هم با سایر خریداران رقابت کنید. فشار برای مشاهده یک خانه دقیقاً در روزی که وارد بازار می‌شوید بسیار کمتر است. رقابت کمتر ممکن است به این معنی باشد که شما می‌توانید وقت خود را صرف کنید و برای ارائه یک پیشنهاد عجله نکنید.

یافتن آسان پیمانکاران

بسیاری از افرادی که خانه‌های قدیمی خریداری می‌کنند، قصد دارند برخی از آنها را بازسازی کنند. اگر قبل از نقل مکان نیاز به بازسازی دارید، باید با یک پیمانکار تهاجمی درگیر شوید. متأسفانه، یافتن پیمانکاران در ماه های تابستان بسیار سخت است و می‌بایست هزینه بیشتری صرف کنید. اگر قصد خرید خانه و بازسازی آن را دارید، احتمالاً در ماه‌های زمستان که حجم کار پیمانکاران کندتر است، کار آسان‌تری برای انجام این کار خواهید داشت. حتی ممکن است در زمستان قیمت بهتری برای بازسازی خود داشته باشید.

معایب خرید خانه در زمستان

بازرسی برخی از موارد غیرممکن است

مشکل شماره یک خرید خانه در زمستان این است که بررسی بیرونی خانه سخت است. اگر طوفان برفی وجود داشته باشد، تشخیص وضعیت سقف با برف روی آن تقریباً غیرممکن است.

خانه‌های کمتر در بازار

در فصل زمستان نیمی از تابستان خانه در بازار وجود دارد. شانس شما برای یافتن آن خانه سفارشی منحصر به فرد در زمستان کمتر است. اگر معیارهای جستجوی دقیقی دارید که برآوردن آنها دشوار است، احتمال پیدا کردن آن ویژگی منحصربه‌فرد زمانی که موجودی فهرست در ماه‌های تابستان دو برابر می‌شود، دو برابر بیشتر است.

حرکت کردن سخت است

بیایید با آن روبرو شویم، حرکت در زمستان بد است! در طوفان برف یا هوای سرد بادی چالش برانگیز است. داشتن وسایل نقلیه در حالی که بیرون از خانه یخبندان است، جعبه ها را به داخل و خارج از خانه شما بیاورند، بسیار دشوار است. برف در نهایت وارد همه چیز می شود و سپس در داخل خانه ذوب می شود. زحمت مقابله با برف و جابجایی کافی است تا عده ای تا بهار صبر کنند، مخصوصا در مناطق برفی.

نور روز کمتر برای نمایش

در ماه‌های تابستان، تا حدود ساعت ۲۱:۰۰ هوا روشن است و شرایط برای مشاهده بهتر نمای خانه بهتر است. در مقابل فصا زمستان به دلیل زمان نور خورشید کمتر، فرصت کمتری هم برای تماشا و بررسی خانه وجود دارد.

تغییر میان ترم مدرسه ممکن است برای بچه‌ها سخت باشد

برای خانواده‌هایی که بچه‌هایی در مدرسه دارند، تغییر مدرسه در میان ترم می‌تواند بسیار مخرب باشد. این سناریو یکی از دلایل اصلی فروش خانه های بسیار بیشتری در ماه های تابستان است که بچه ها از مدرسه خارج می شوند. برنامه سال تحصیلی به طور قابل توجهی بر بازار املاک و مستغلات تأثیر می‌گذارد و به طور قابل توجهی فروش را در ماه‌های تابستان افزایش می‌دهد.


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *