اعلانیه

توصیه‌های مهم فروش خانه نیمه ساخت

املاک

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 19 بازدید
اعلانیه

توصیه‌های مهم فروش خانه نیمه ساخت

همواره فروش ملک مسکونی نیمه کاره به دو دلیل کار بسیار پر ریسکی است. نخست آنکه بسیاری از خریداران تمایلی به خرید خانه نیمه کاره ندارند و ثانیا ممکن است خانه مورد نظر با قیمت پایین تری به فروش برسد و در این صورت شما ضرر خواهید کرد.
اما در این بین ممکن است برنامه ها و شرایط غیر قابل پیش بینی برای شما رخ دهد و شما مجبور شوید هر طور شده دست به فروش خانه نیمه کاره بزنید که بیکاری، پیشنهادات شغلی دیگر و .. می تواند از جمله این برنامه ها باشد. برای آنکه در فروش این نوع ملک مسکونی خیلی ضرر نکنید، توصیه می کنیم ادامه این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای همشهری را دنبال کنید.
انصراف از فروش تا زمان بازسازی
اکثر خریداران علاقمند به خانه های نیمه کاره، ممکن است قیمت نهایی را پایین اعلام کرده و ناتمام ماندن خانه را به نفع خود استفاده کنند. توصیه می شود در صورت امکان تا زمانی که کار بازسازی خانه به حداقل نرسید، برای مدتی از فروختن خانه منصرف شوید.
بیش از حد بدهکار نشوید
بسیاری از سازندگان خانه در میانه راه به دلیل مشکلات مالی به دنبال دریافت وام های شخصی هستند. چنین کاری قطعا به مشکلات مالی دیگر سازنده ملک افزوده خواهد شد. برای اینکه به بدهی شما اضافه نشود بهتر است از روش های دیگری برای تامین منابع مالی بهره مند شوید. فروش خودرو و یا قرض گرفتن پول از دوستان و یکی از اعضای خانواده می تواند تا حدودی شما از افزایش بدهی ها کم کند.
ناتمام نگذاشتن بخش های مهم خانه
بخش‌های خاصی از خانه ممکن است در مقایسه با دیگر بخش‌ها تأثیر زیادی بر قیمت خانه نداشته باشند. برای مثال، یک اتاق ناهارخوری ممکن است به اندازه آشپزخانه بر قیمت تأثیر نداشته باشد. اگر بخش مهمی از منزل شما تکمیل‌نشده است، بهترین روش این است که ابتدا ساخت آن بخش را به اتمام رسانده و بعد اقدام به فروش خانه کنید.
جایگزین کردن وسایل ارزان تر
ممکن است بودجه لازم را برای ساخت خانه نداشته باشید. در این صورت بهتر است دستگیره‌های درب، لوازم آشپزخانه و غیره را با گزینه‌های ارزان‌تر جایگزین کنید. اگر می‌خواهید از وسایل ارزان‌تر استفاده کنید، وسایلی را انتخاب کنید که بعداً بتوان آن‌ها را تغییر یا ارتقا داد.
قیت گذاری خانه نیمه ساخت
قیمت خانه را هنگام تکمیل آن برآورد کنید. شما می‌توانید این کار را با نگاهی به فروش اخیر خانه‌های تکمیل‌شده در این منطقه انجام دهید. شما می‌توانید این آمار را از طریق مشاورین املاک آن منطقه دریافت کنید و یا با مراجعه به سایت راهنمای همشهری مقایسه های لازم را با دیگر خانه های منطقه انجام دهید.


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *