اعلانیه
اعلانیه

ایده‌های دکور اداری که هرگز از مد نمی‌افتند

دکوراسیون جدید برای دفتر و محل کار خود برای افزایش بهره وری و ایجاد احساس بهتر در حین کار امری ضروری است.

برای افزایش بازدهی کارکنان باید دکوراسیون مناسبی را برای دفتر خود تهیه کنید تا در حین کار احساس بهتری داشته باشید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید تمام پول خود را صرف چیزهایی کنید که بعداً نمی‌توانید از آنها استفاده کنید. بهترین کار این است که اقلام اداری را بخرید که در عین حال کار را برای شما راحت‌تر کند.

بهترین ایده‌های دکوراسیون اداری

میزهای ارگونومیک

محصولات ارگونومیک بهترین دوست کارکنان اداری هستند. آنها به کاهش اضطراب، کمردرد و استرس کمک می‌کنند. این محصولات این کار را با ایجاد یک وضعیت مناسب و در نتیجه بهبود راحتی انجام می‌دهند. دیسک‌های ارگونومیک برای این کار عالی هستند. هزاران طرح می‌تواند با زیبایی اداری شما مطابقت داشته باشد و در عین حال تمام ویژگی‌های ارگونومیک مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

صندلی‌های ارگونومیک

شما همیشه می‌توانید صندلی‌های اداری ارگونومیک را به صورت آنلاین خریداری کنید. این محصولات مزایای زیادی را برای کارکنان اداری ارائه می‌دهد. اگر نیاز دارید برای ساعات طولانی بنشینید، استفاده از یک صندلی استاندارد می‌تواند مشکلات سلامتی زیادی برای شما به همراه داشته باشد. صندلی‌های ارگونومیک به شما کمک می‌کنند همیشه متمرکز و راحت باشید.

گیاهان

تهیه گیاهان همیشه یک ایده عالی برای افزودن دکوراسیون به دفتر شما است. انجام آن به شما کمک می‌کند تا با طبیعت در ارتباط باشید و محیط را شاداب‌تر کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید برای مدت طولانی زندگی کنند، باید از آنها مراقبت کنید.

نقاشی

هنر با شماست هر کجا که بروید. همچنین عبارات هنری مختلفی وجود دارد که می توانید روزانه از آنها لذت ببرید. از نقاشی‌ها اغلب در دفاتر استفاده می‌شود تا آنها را بهتر و پیچیده‌تر نشان دهند. سعی کنید یکی را انتخاب کنید که با زیبایی فضای کاری شما مطابقت داشته باشد.

مانیتور دوگانه

نمایشگرهای دوتایی می‌توانند تنظیمات شما را حرفه‌ای تر جلوه دهند. جدای از آن، استفاده از آنها به شما امکان می‌دهد چند کار انجام دهید و بهره‌وری خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. استفاده از آنها به شما این امکان را می‌دهد که کار خود را سریعتر انجام دهید و موارد مختلف را بدون نیاز به باز و بسته کردن برگه‌های دیگر بررسی کنید.

لامپ

اگر می‌خواهید بهتر کار کنید و عملکرد کاری خود را بهبود ببخشید داشتن یک دفتر کار با نور کافی ضروری است. خوشبختانه، استفاده از لامپ مناسب می‌تواند یک امتیاز عالی برای دفتر شما باشد. تمام زمانی را که نیاز دارید صرف کنید تا لامپ را به بهترین نحوی که برای شما و دفترتان مناسب است تهیه کنید.

سازمان دهنده میز

فضاهای کاری بهم ریخته، بهره وری و خلاقیت را کاهش می‌دهد. اگر جای دیگری برای قرار دادن وسایل کار خود ندارید، داشتن یک  دسکتاپ اداری نامرتب طبیعی است. با این حال، راه حلی برای آن مشکل وجود دارد. برای جلوگیری از مشکلات سازمانی روی یک سازمان دهنده میز سرمایه گذاری کنید.

آینه

بسیاری از افراد در دفتر کار خود آینه می‌گذارند. گاهی اوقات شما یک موقعیت اضطراری دارید و باید از دفتر خود خارج شوید. داشتن یک آینه به شما این امکان را می‌دهد که همیشه ظاهر خود را پیگیری کنید و ارزش تبلیغ را مطابق با زیبایی شناسی دفتر خود داشته باشید. چه یک آینه بزرگ، کوچک یا متوسط ​​باشد، تهیه یک آینه برای دفتر کار ایده بسیار خوبی است.

رطوبت گیر

بسته به محل زندگی یا کار شما، رطوبت می‌تواند یک مشکل جدی باشد. این به این دلیل است که می‌تواند به دیوارهای شما آسیب برساند و ظاهر آنها را بدتر کند. جدای از آن، اگر از آلرژی رنج می‌برید، می‌توانند برای شما سختی ایجاد کنند.

رطوبت می‌تواند باعث شود در محل کار خود احساس ناراحتی کنید. سعی کنید یک رطوبت گیر تهیه کنید تا از این مشکلات جلوگیری کنید. تنها مشکلی که در مورد آن وجود دارد صدایی است که ایجاد می کند، اما می‌توانید با پخش موسیقی آن را حل کنید.

ایده های جالب دکور اداری

فضای اداری خود را شلوغ کنید

باور کنید یا نه، سادگی واقعاً مظهر کلاس است. بنابراین، شلوغ کردن فضای کاری یکی از بهترین ایده‌های حرفه‌ای دکوراسیون اداری است. اگرچه ما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم که در آن افزودن فضای ذخیره‌سازی فایل اضافی به سرویس‌های ابری کار ساده‌ای است، حذف بهم ریختگی از دنیای واقعی دشوارتر است.

حتی اگر اجتناب ناپذیر است، شما (همراه با بهره وری خود) با ایجاد یک فضای کاری مرتب که به شما انگیزه می‌دهد تا روز کاری را شروع کنید، لطف بزرگی به خود انجام خواهید داد. فضایی را برای وسایل ذخیره سازی الکترونیکی و البته برای همه ابزارهای ضروری (دفترچه یادداشت، مداد، کاغذ چاپ، خودکار، سه پایه، تخته پاک کن خشک یا فایل‌های مهم) باز کنید.

گیاهان را ترکیب کنید

چه به دنبال ایده‌هایی برای دکور میز یا دکوراسیون کلی دفتر باشید، گیاهان نمونه‌ای از طرح‌های بی‌هوده برای ایجاد حس تازگی، جذاب و شیک در دفتر شما هستند. بنابراین، این وسایل دکور اداری به فضای کاری شما جان می بخشند و در عین حال اکسیژن تازه ای به شما می‌دهند. گیاهان زنده واقعاً شگفت‌انگیز هستند زیرا می‌توانند فضا را دنج‌تر کنند و در عین حال مزیت‌های فضای بیرون را نیز به داخل ببرند.

نورپردازی خود را اصلاح کنید

نورپردازی یکی از مهمترین جنبه‌های ایده‌های دکوراسیون اداری برای کار است. بنابراین، چرا یک بخش کامل را به خود نور اختصاص نمی‌دهیم؟ باور کنید یا نه، نور نقش مهمی در کمک به بهره وری شما دارد. نور کم یا بد اغلب می تواند منجر به خواب آلودگی و خستگی شود. بنابراین، احساس خستگی و خواب آلودگی ناشی از نور ضعیف است. اگر لامپ‌های فلورسنت معمولی دفتر شما نسبت به خوش‌آمدگویی کمتر به نظر می‌رسند، روشنایی تازه‌ای را برای تقویت بیشتر معرفی کنید. برای احساس آرامش عالی، لامپ‌ها (بزرگ یا کوچک، پایه یا میز) را در سراسر فضای کاری خود بپاشید. چراغ های رومیزی، به جای وسایل روشنایی، راهی فوق العاده برای گرما بخشیدن به میز هستند.

تقویم اضافه کنید

اگر به دنبال دکوراسیون اتاقک باکلاس هستید، اضافه کردن تقویم یکی از بهترین گزینه‌های شماست. اگر روی اساسی‌ترین نیاز تمرکز کنیم، یک محل کار دلپذیر سازماندهی می‌شود. برای مرتب نگه داشتن همه چیز، تقویم خود را به صورت برجسته قرار دهید و یک مدل بزرگ با چاپی سرگرم کننده انتخاب کنید. برای کمک به یادآوری رویدادهای کلیدی، کارت‌های یادداشت رنگی اضافه کنید. متناوبا، لطفا آن را با طرح بندی سفید و سیاه ساده نگه دارید.


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *