اعلانیه
اعلانیه

نگاهی به نسل بعدی آ ام جی C63 سدان مدل 2022 + عکس

تصاویر جاسوسی از نسل بعدی مرسدس-بنز آ ام جی C63نشان می دهد که این سدان شروع به از دست دادن برخی از روکش های استتاری خود می کند.

این روند باعث نشان دادن ظاهر طراحی شده، از جمله جزئیات سپر جلو با ظاهری تهاجمی می کند. تغییرات بین C63 فعلی و نسل بعدی آن بسیار ناچیز است. سپر پایین طراحی آشنایی دارد. جلوپنجره پانامریکانا در جلو و مرکز قرار دارد.

قسمت عقب به لطف طراحی چراغ های عقب جدیدی که مرسدس در اوایل سال جاری در سری جدید کلاس C معرفی کرد، بسیار اسپرت به نظر می رسد. آنها بسیار بالاتر از خروجی اگزوز چهار خروجی قرار می گیرند.

2022-mercedes-amg-c63-sedan-renderings (1).jpg
در این گونه طراحی ها، محفظه موتور نمایش داده نمی شود، اما اگر بتوانید کاپوت را بالا بزنید، از آنچه پیدا خواهید کرد تعجب خواهید کرد. نسل بعدیC63 موتور V8 خود را به جای یک موتور چهار سیلندر هیبریدی 2.0 لیتری توربو از دست خواهد داد. پیش بینی می شود این موتور بیش از 550 اسب بخار نیرو (410 کیلووات) تولید کند که بیش از قدرت 503اسب بخار (375 کیلووات) از موتور V8 است.

دقیقاً مانند کلاس C معمولی که مجدداً طراحی شده و زودتر از موعد رونمایی شد، نمونه های داغ آ ام جی فاصله زیادی با ظاهر مدل نسل قبلی ندارند. مرسدس با طراحی فضای داخلی الهام گرفته از کلاس S و تعداد زیادی فناوری جدید، راهی محافظه کارانه در پیش گرفت. مرسدس-آ ام جی C63مدل 2022 باید قبل از پایان سال برای اولین بار معرفی شود.

mercedes-benz-c-class-2022-622407.jpg

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *