اعلانیه
اعلانیه

معرفی نسل جدید کیا اسپورتیج 2022

شرکت کیا تصاویر رسمی خیره کننده ای از اسپورتیج جدید منتشر کرد. یک SUV که با ظرافت طراحی شده تا با طراحی داخلی و خارجی خود مشتریان را مبهوت کند.

نمای بیرونی الگوهای طراحی را به چالش می کشد و هویت کیا اسپورتیج را به نسل بعدی منتقل می کند. خطوط کشیده و مشخص که در بدنه تعبیه شده موج می زند و امتداد نمایشی چشمگیری را تقویت می کند در همین موقع سطوح شفاف اما عضلانی با گرافیک پیچیده نیروها را ترکیب می کند تا یک زیبایی پویا و مدعی را به این SUV بدهند.

در داخل فضایی طراحی شده که کاملا پیشرفته است و حساسیت های پیشرفته را به سبک معاصر در می آورد.

طراحی مجدد اسپورتیج فرصت استثنایی برای انجام کار جدید به تیم های طراحی با استعداد ما داد . الهام گرفتن از راه اندازی مجدد نام تجاری اخیر و معرفی EV6 برای الهام بخشیدن به مشتریان از طریق طراحی کلاس SUV مدرن و ابتکاری است.

کریم حبیب معاون ارشد و رئیس مرکز طراحی جهانی  خاطر نشان کرد با اسپورتیج  جدید ما به سادگی نمیخواهیم یک قدم به جلو برداریم اما در عوض به سطح متفاوت در کلاس SUV ها خواهیم رفت. زمانی که خود شما اسپورتیج کاملا جدید با موضع زیبا اما بسیار قدرتمند و پویا  دیدید و وقتی در داخل کابین بسیار دقیق با مواد داخلی بسیار زیبا و درجه یک آن می نشیند خواهید دید که به این اهداف رسیده ایم و معیار های جدیدی تنظیم می کنیم .در اسپورتیج جدید ما معتقدیم که می توانید آینده برند و محصولات ما را ببینید.

88yrtvrbxappi7fbw7su.jpg

در اوایل سال 2021 با استقبال چشمگیر جامعه طراحی. فلسفه جدید طراحی کیا در مرکز  طراحی کیا اسپورتیج جدید قرار گرفت و بر هر جنبه از ظاهر و ویژگی آن تاثیر گذاشت. اصول opposites united بر روی کلیه طراحی های آینده کیا تاثیر می گذارد و در واقع  همان DNA اولیه را به انها می دهد فلسفه تامل برانگیز و جسور . ارتباط بین طراحی و صنعت تجاری جدید کیا پویایی الهام بخشی را تقویت می کند.

 Opposites United از پنج ستون تشکیل شده است : دلیل برای شادی .قدرت برای پیشرفت .فناوری برای زندگی. تنش برای ارامش و جسارت برای طبیعت.

ستون اخر جسارت برای طبیعت در طراحی اسپورتیج جدید تاثیر گزار بوده است و دنیای طبیعی را تجسم می بخشد و هویتی طراحی می نماید که شکلی جسورانه. احساسی . مدرن اما ارگانیک به خود می گیرد.

کیا اسپورتیج  جدید نتیجه تلاش مشترک بین شبکه اصلی طراحی جهانی کیا در کره .المان. ایالت متحده و چین است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *