اعلانیه
اعلانیه

معرفی مشخصات پیشرانه های لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو

،تیگو8 به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو قرار است به زودی به بازار کشور عرضه شود ، به عنوان یک شاسی بلند لوکس دوباره محصولی از شرکت مدیران خودرو سنت شکنی میکند و یک خودروی چینی وارد سگمنتی لوکس میشود که برای اولین بار یک محصول چینی به تولید انبوه میرسد .محصولات شاسی بلند چری در ایران معمولا با یک نوع پیشرانه روانه بازار می شود و تنوع خیلی خاصی در آنها دیده نمی شود. حال سوال اینجاست که برای تیگو8 چه پیشرانه و سیستم های انتقال قدرتی در نظر گرفته شده است تا این شاسی بلند بزرگ را به آرامی و با قدرت به حرکت در آورد.

23.jpg
برای تنوع و قدرت انتخاب شرکت مدیران خودرو ، 2 نوع پیشرانه و سیستم انتقال قدرت را برای این خودرو در نظر گرفته شده است ، یکی از این پیشرانه ها 2 لیتری توربو میباشد که برای اولین بار بر روی خودروی تیگو8 پرو نصب شده ، دارای قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن در متر میباشد و همچنین سیستم انتقال قدرت آن 9 سرعته CVT میباشد ، قابل ذکر است که این سیستم انتقال قدرت 9 سرعته در سال 2018 در میان برترین گیربکسهای خودروهای موجود در بازار چین قرار گرفته است .

24.jpg
مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر 100 کیلومتر 8.2 لیتر میباشد که برای خودروهای این ابعاد کاملا مناسب و به صرفه میباشد .

اما موتور دیگری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که 1.6 لیتری TGDI ( توربو با تزریق سوخت مستقیم) میباشد و از آخرین تکنولوژی های روز بهره میبرد این موتور پر قدرت و پر بازده با داشتن قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر در 2200 دور در دقیقه توان و شتاب فوق العاده ایی را برای تیگو8 به همراه می آورد . و همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن 6.8 لیتر در هر 100 کیلومتر میباشد که برای این سگمنت خودرو بسیار مطلوب میباشد .

22.jpg

قابل ذکر است که بازدهی این موتور 38 درصد میباشد که برای موتورهای درون سوز بازدهی بسیار بالایی میباشد به طور مثال بازدهی موتور فولکس واگن تیگوان 37.2 درصد میباشد و این موتور در میان 10 موتور برتر در کشور چین انتخاب شده است. همچنین این مدل تیگو8 از یک گیربکس دو کلاچه 7 سرعته بهره میبرد که قطعا مورد توجه کسانی که علاقمند به رانندگی مهیج و اسپورتی هستند قرار میگیرد و شتاب 0 تا 100 آن تنها در 8.9 ثانیه صورت می پذیرد تا در مجموع رقیبی تازه نفس با امکانات مناسب و پر قدرت برای خودروهای وارداتی را روانه بازار نماید .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *