اعلانیه
اعلانیه

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از رنو مگان الکتریکی جدید منتشر شد

در اکتبر سال گذشته، رنو در جریان یک رویداد کاملاً دیجیتالی، از مگان eVision مفهومی که اشاره به نسل بعدی مگان داشت، برای بازار اروپا رونمایی کرد.

رنو مگان یکی از محصولات پرطرفدار شرکت رنو فرانسه می باشد که در بازارهای جهانی آمار فروش موفقیت آمیزی را بدست آورده است . این خودرو در کشور ما هم در مدت زمانی نسبتا کوتاه به تولید رسید که جزو خودروهای با کیفیت مونتاژی بازار می بود.

رنو به تازگی اولین تصاویر تبلیغاتی را با نسخه تولیدی این کانسپت منتشر کرده است و به راحتی می توان گفت که از نظر طراحی چشمگیر خواهد بود. با توجه به عکس ها، این مگان ترکیبی جالب بین یک هاچ بک سنتی، یک کراس اوور و حتی یک وسیله نقلیه چند منظوره خواهد بود که قسمت عقب آن ما را به یاد آخرین نسل رنو اسپیس می اندازد.

رنو این خودرو را MeganE (تلفظ “مگان ای”) می نامد و می گوید 30 نمونه اولیه پیش تولید قبلاً مونتاژ شده و آماده حضور در جاده های عمومی در تابستان سال جاری هستند. مهمتر از همه، این سازنده فرانسوی برخی از مشخصات فنی MeganE را تأیید کرده است.

Small-19029-All-NewMeganeE-Tech.jpg
بر اساس پلت فرم مدولار CMF-EV، نیروی این خودرو توسط یک موتور الکتریکی با قدرت 217 اسب بخار (160 کیلووات) تأمین خواهد شد که احتمالاً به چرخ های جلو منتقل می شود. یک بسته باتری 60 کیلووات ساعت انرژی الکتریکی مورد نیاز سیستم را با رنو تأمین می کند و نوید حدود 280 مایل (450 کیلومتر) بین دو بار شارژ را می دهد.

با دیدن پیشرفت سریع رنو از نمونه مفهومی به مدل تولید، انتظار می رود که مگان جدید در نیمه اول سال آینده به نمایشگاه های این برند در اروپا راه یابد. این خودروی الکتریکی نقش مهمی در برنامه رنو برای فروش خودروهای با انتشار صفر تا سال 2030 بازی خواهد کرد.

Small-19028-All-NewMeganeE-Tech.jpg

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *