اعلانیه
اعلانیه

به زودی پژو اولین تصاویر از هایپرکار رادیکال 9X8 لومانز را رونمایی می کند

عدم وجود یک بال عقب در تولید کننده فرانسوی هایپرکار لمانز جدید، که 9X8 نامگذاری شده است، توسط ژان مارک فینوت، رئیس اتومبیلرانی شرکت مادر بزرگ پژو استلانتیس “یک گام ابتکاری بزرگ ” توصیف شد.

وی درباره رونمایی از این خودرو در روز سه شنبه توضیح داد: “ما به درجه ای از بازده آیرودینامیکی دست یافته ایم که به ما امکان می دهد دیگر از این ویژگی استفاده نکنیم. هرچند ما قصد داریم که این راز را تا جایی که ممکن است مخفی نگه داریم.”

peugeot-9x8-hypercar.jpg

مقررات LMH نسبت به نسخه های قبلی LMP1 کمتر شده و در عوض پنجره های عملکردی را شامل می شود، از جمله اهداف حداکثر فشار روبرو و حداقل گشتاور. به عنوان مثال، قوانین دیفیوزر عقب آزاد است، در حالی که برای هیبریدهای LMP1 حداکثر ارتفاع آن 150 میلی متر را تعیین می کنند.

20c60788f9.jpg

ماتیاس هوسان مدیر طراحی توضیح داد: “از آنجا که 9X8 یک پژو است، طرح اصلی که کار ما را هدایت می کرد، گربه بزرگی را نشان می داد که آماده پرش است، موضعی که ما توسط کابین خلبان کمی متمایل به جلو پیشنهاد داده ایم.”

9X8 جدید که مجهز به موتور 2.6 لیتری توئین توربوی V6 و واحد تولید کننده موتور محور 200 کیلووات است، قرار است در یک مسابقه در یک مکان نامعلوم که تا بعد از آزمایش اولیه خودرو مشخص نخواهد شد، رونمایی شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *