اعلانیه
اعلانیه

اولین بار تویوتا از bZ4x با مشخصات جدید در سال 2021 رونمایی می کند + عکس

تویوتا برای اولین بار از کرولا کراس در آمریکا به عنوان فرصتی برای نمایش کانسپت کراس اوور الکتریکی bZ4X در آمریکای شمالی استفاده کرد.

 این خودروساز اکنون تأیید می کند که نسخه تولیدی اواخر امسال رونمایی شده و از اوایل سال 2022 به فروش می رسد.

2.jpg

لیزا ماترازو، معاون گروه بازاریابی تویوتا، اعلام کرد: “تقریباً به اندازه RAV4، با قابلیت تطبیق پذیری متفاوت از سایر BEV ها، در در بازار خودرو جایگاه فروش خوبی پیدا می کند.”

عکس هایی که تویوتا به اشتراک گذاشته است، حاکی از آن است که نسخه تولیدی bZ4x می تواند کاملاً شبیه نمونه مفهومی باشد. زیرا در نمونه مفهومی، هیچ طراحی عجیب غریبی وجود ندارد که تولید آن غیرممکن باشد. خیالی ترین عنصر فرمان U شکل آن است که بیشتر به سکان شباهت دارد.

Toyota-bZ4X_Concept-2021-.jpg
کابین شامل یک کیلومترشمار دیجیتال، یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش عریض و یک صفحه نمایش کوچک برای سیستم HVAC است. کنسول مرکزی شامل یک دکمه برای انتخاب حالت های درایو است.

در مورد پیشرانه bZ4X هنوز جزئیات خاصی وجود ندارد. پیشرانه چهار چرخ متحرک است که نشان دهنده تنظیم دو موتوره خودرو است. همچنین بر روی سیستم عامل e-TNGA سوار می شود.

Toyota-bZ4X_Concept-2021-1.jpg

تویوتا bZ4X را با سوبارو توسعه داد. مارک دیگر نیز نسخه ای از کراس اوور الکتریکی را دریافت خواهد کرد که سولترا نامیده خواهد شد. این خودرو در اواسط سال 2022 وارد ایالات متحده می شود.

Toyota-bZ4X_Concept-2021-1280-08.jpg

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *