اعلانیه
اعلانیه

انتشار اولین عکس از رنگ جدید شورولت کامارو مدل 2022

شورولت در حال اصلاح ساختار کامارو برای مدل 2022 است. کامارو یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین محصولات شرکت شورلت می باشد و برای مدل جدید آن برای عرضه در سال 2021 تغییرات جالبی را در نظر گرفته است.

هیچ دلیل خاصی برای این تصمیم وجود ندارد، اگرچه با شش سال افت مداوم فروش، دیدن ساده سازی خودروهای اسپرت توسط خودروساز غیرمنتظره به نظر نمی رسد. با این حال، اخبار خوبی برای سال مدل 2022 وجود دارد.

طراح جنرال موتورز، طرحی را منتشر کرد که کامارو مدل 2022 را با رنگ جدید به تصویر می کشد. رنگ نارنجی قابل توجهی که در اینجا می بینید نارنجی زنده نام دارد و جایگزین رنگ نارنجی کراش قبلی می شود.

2019-chevrolet-camaro.jpg

ما از قیمت گذاری رنگ جدید اطلاع نداریم، اگرچه احتمالاً از همان فرمول رنگی که جایگزین می کند پیروی خواهد کرد. گزینه نارنجی کراش با قیمت 395 دلار ارائه شده است و ما انتظار داریم قیمت مشابه یا بسیار مشابه برای رنگ نارنجی جدید داشته باشد.

نارنجی زنده برای سال مدل جدید تنها رنگ جدید در پالت کامارو نخواهد بود. رنگ جدید آبی رپید از سال 2021 جایگزین رنگ شوک خواهد شد. در فوریه سال جاری، شورولت پیش نمایش اولیه رنگ جدید را به ما ارائه داد. شایان ذکر است که این افزودنی جدید در پالت رنگ زمانی منحصر به شورولت کوروت C8بود.

انتظار می رود نسل ششم کامارو از سپتامبر سال جاری تولید شود. مدل 2022 احتمالاً چند پیشرفت جزئی در عین حال مهم را به همراه خواهد داشت، اگرچه در حال حاضر علاوه بر رنگ های جدید چیزهای زیادی شناخته نشده است.

2021-Chevrolet-Camaro-Wild-Cherry-Design-Package.jpg

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *