اعلانیه
اعلانیه

نوکیا G10 در برابر نوکیا C20؛ بررسی و مقایسه‌ی دو گوشی اقتصادی محبوب

نوکیا هم مانند بسیاری از برندهای دیگر، محصولاتی را با توجه به شرایط فعلی دنیا به بازار عرضه کرده است که گوشی‌هایی اقتصادی و مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند. نوکیا G10 و نوکیا C20 هر دو جزو این سری از محصولات هستند و قصد داریم در این برنامه به بررسی و مقایسه‌ی این دو‌ بپردازیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این دو گوشی هر دو از یک صفحه‌نمایش ۶.۵۲ اینچی با پنل IPS برخوردار هستند. حداکثر روشنایی آن‌ها ۴۵۰ نیت و رزولوشن تصویرشان HD است. نوکیا G10 مجهز به یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است که شارژ آن با شارژر ۱۰ واتی موجود در جعبه حدود ۳ ساعت طول می‌کشد. در صورتی که نوکیا C20 یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد که شارژ آن حدود ۲ ساعت و نیم زمان می‌برد.

هر دو گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید نوکیا C20 را با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت و نوکیا G10 را با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی انتخاب کنید. گوشی گلکسی M11، گلکسی A10 و ردمی ۹ رقیب‌های نوکیا G10 هستند. ۳ دوربین برای نوکیا G10 در نظر گرفته شده که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق می‌شود. ۸ مگاپیکسل هم رزولوشن دوربین سلفی این گوشی است. در طرف دیگر، دوربین اصلی و دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای نوکیا C20 رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد.

برای آشنایی بیشتر با جزئیات نوکیا G10 و نوکیا C20 شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

مشخصات سخت‌افزاری

نوکیا G10

نوکیا C20

اندازه‌ی نمایشگر  ۶.۵۲ اینچ  ۶.۵۲ اینچ
فناوری بکار رفته در نمایشگر  IPS LCD IPS LCD
پردازنده Helio G25 Unisoc SC9863A
لیتوگرافی پردازنده ۱۲ نانومتری ۲۸ نانومتری
تعداد هسته‌ها  ۴ هسته ۸ هسته
حافظه‌ی داخلی ۶۴/۳۲ گیگابایت ۳۲/۱۶ گیگابایت
حافظه‌ی رم  ۳/۲ گیگابایت ۲/۱ گیگابایت
دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل ۵ مگاپیکسل
دوربین تله‌فوتو ندارد ندارد
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل ندارد
دوربین فوق عریض ندارد ندارد
دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق ندارد
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل ۵ مگاپیکسل
ظرفیت باتری  ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژر همراه با محصول بله بله
باتری قابل تعویض خیر بله

اقلام داخل جعبه

  • گوشی
  • کابل USB-C
  • شارژر
  • هدفون
  • دفترچه‌های راهنما

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است.

بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند.

اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *