اعلانیه
اعلانیه

شماره مدل گوشی گلکسی اس 22 توسط وب‌سایت وابسته به سامسونگ فاش شد

غول کره‌ای با معرفی جدیدترین پرچمداران خود یعنی خانواده اس ۲۱ در اوایل سال جاری میلادی توانست موفقیت قابل توجهی بدست آورد. حال با نزدیک شدن به زمان پرده‌برداری از سری اس ۲۲، اطلاعات جدیدی از این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت SamMobile نسل جدید گوشی‌های سری “S” سامسونگ با نام‌های گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا شناخته خواهند شد و شماره مدل آنها به ترتیب SM-S908x ،SM-906x ،SM-S901x خواهد بود.

لازم به ذکر است خانواده اس ۲۱ به ترتیب با شماره مدل‌های SM-G998x ،SM-G996 ،SM-G991 به بازار عرضه شدند.

سامسونگ از زمان معرفی گلکسی اس ۵ از حرف “G” برای شماره مدل گوشی‌های سری “S” خود استفاده کرده است. حال به نظر می‌رسد غول کره‌ای قصد دارد تا این حرف را به “S” تغییر دهد.

طبق گزارشات منتشر شده گفته می‌شود گلکسی اس ۲۲ همراه یک صفحه نمایش ۶.۰۶ یا ۶.۱ اینچ، گلکسی اس ۲۲ پلاس از یک صفحه نمایش ۶.۵۵ یا ۶.۶۲ اینچ و مدل اولترا همراه یک پنل غول‌پیکر ۶.۸ اینچ به بازار عرضه خواهد شد. هم‌چنین گفته می‌شود دو مدل عادی و پلاس از پنل پشتی پلاستیکی بهره خواهند برد.

از دیگر مشخصات احتمالی سری اس ۲۲ سامسونگ می‌توان به بازگشت سیستم خنک‌کننده Vapor Chamber به گوشی‌های این خانواده، پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۵ وات، استفاده از دوربین پنج‌گانه در پنل پشتی مدل اولترا همراه لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و بکارگیری دوربین سه‌گانه ۱۲+۱۲+۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی مدل‌های عادی و پلاس اشاره کرد.

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم سامسونگ در سری اس ۲۲ از پردازنده ساخته شده با همکاری کمپانی AMD یعنی اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *