اعلانیه
اعلانیه

تعلیق مجدد حساب توییتر مارجری تیلور گرین برای انتشار پست‌های کرونایی!

تعلیق دوباره مارجری تیلر گرین در توییتر

مارجری تیلر گرین، سیاست دان جمهوری‌خواه آمریکایی و هوادار سرسخت ترامپ است که بدون هیچ ابایی، هرگونه توییت یا پیامی را در فضای آنلاین منتشر می‌کند.

حساب کاربری گرین به تازگی و پس از نوشتن توییت های مربوط به کویید 19، بار دیگر توسط رسانه اجتماعی توییتر به حالت تعلیق درآمد. ظاهرا توییت های اخیر با سیاست‌های کمپانی مبنی بر عدم انتشار اطلاعات اشتباه ناسازگاری داشته‌اند.

گرین نخستین بار در اوایل سال جاری به خاطر ادعاهای دروغین نسبت به تقلب رأی‌دهندگان در توییتر مسدود شد. این خانم دردسرساز به تازگی قوانین وضع‌شده برای ماسک گذاری را با هولوکاست مقایسه کرده و حساب کاربری وی بار دیگر به مدت 12 ساعت به حالت تعلیق درآمد.

گرین در توییت های اخیر خود در روزهای یکشنبه و دوشنبه، مدعی اظهارات بی‌پایه و اساسی در خصوص کووید 19 و تلاش دولت برای واکسیناسیون ملی شد. او گفته که نسخه جدید و مسری‌تری از ویروس کرونا سراسر ایالت‌های مختلف را در برگرفته و نرخ واکسیناسیون بسیار پایین است. گرین، بیمارستان‌ها و مقامات بهداشت عمومی را مسئول تشدید ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا دانسته است.

توییتر در ماه مارس، سیستم جدیدی را در خصوص انتشار اطلاعات نادرست و بی‌اساس درباره کویید 19 ایجاد کرد. در این سیستم، یک حساب کاربری پس از نشر دو یا سه مرتبه اطلاعات اشتباه، به مدت 12 ساعت مسدود می‌شود.

اگر دفعات پخش اطلاعات غلط به 4 برسد، حساب کاربری مربوطه برای یک هفته به حالت تعلیق درمی‌آید. پنجمین مرتبه نشر بی‌اساس، به معنی منع حساب کاربری از ادامه فعالیت در توییتر است.

توییتر درباره تعلیق گرین گفته که او بارها اطلاعات اشتباهی را در فضای رسانه‌ای منتشر کرده است. گرین نیز در صفحه فیس بوک خود، اقدام جدید توییتر را به عنوان حمله‌ای علیه آزادی بیان تلقی کرده است.

آیا پشت پرده این هشدارها، بازی خاصی وجود دارد که ما از وجود آن‌ها بی‌خبر هستیم؟ نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *