اعلانیه

۵ کار مهم هنگام خرید مبلمان اداری

املاک

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 11 بازدید
اعلانیه

۵ کار مهم هنگام خرید مبلمان اداری

در حالی که گزینه‌های زیادی وجود دارد که بازار را اشباع می‌کند، چگونه می‌توان این فرآیند را آسان‌تر کرد، به خصوص وقتی مواردی مانند راحتی، ارگونومی و ارزش بلندمدت را در نظر بگیرید؟ خرید عمده ارزان و آسان می‌تواند سردرد تحقیق و برنامه ریزی را برطرف کند، اما آیا واقعاً مؤثر خواهد بود؟ هنگام خرید مبلمان چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. پنج مورد در این مقاله از مجله اینترنتی نیازمندی‌های همشهری آورده شده است که در ادامه می‌خوانید.

نیازهای کارکنان را مطابقت دهید

هنگام انتخاب مبلمان، یکی از مهمترین چیزهایی که باید به آن فکر کنید، کاربر نهایی است. آیا کسی است که یک دفتر گوشه را اشغال می‌کند؟ یا اینکه فردی در یک محیط اداری باز نشسته است؟ بدیهی است که اولی نیازهای متفاوتی نسبت به دومی خواهد داشت – مبلمان اضافی برای مهمانان و بازدیدکنندگان، به عنوان مثال، در مقابل یک صندلی اداری تنها. از خود بپرسید چه نوع اثاثیه‌ای به کارگر کمک می‌کند تا مسئولیت‌هایش را تکمیل کند و بر اساس تصمیم‌هایتان انتخاب کنید.

مبلمان باید از چه کاری پشتیبانی کند؟ به عنوان مثال، اگر ضریب اشغال دفتر شما کم است و افراد مدتی را در دفتر می‌گذرانند اما بیشتر در جای دیگری کار می‌کنند، دیگر نیازی به دریافت چند میز نیست، در صورتی که راه حل‌های میز گرم کافی است. آیا قفسه‌ها و ذخیره سازی واقعا ضروری هستند یا بیشتر سوابق شرکت دیجیتالی شده و در فضای ابری ذخیره می‌شوند؟ آیا اتاقک‌ها ضروری هستند یا همه چیز را به صورت اداری باز می‌کنید؟ فکر کردن در مورد این موارد ممکن است ساده و در نتیجه غیر ضروری به نظر برسد، اما مهم است که نیازهای خاص خود را از همان ابتدا شناسایی کنید تا بعداً از پشیمانی خریدار جلوگیری کنید.

اطمینان حاصل کنید که مبلمان شما عمر طولانی دارد

مبلمانی را با بیش از یک مورد استفاده انتخاب کنید. در غیر این صورت، ممکن است در عرض چند سال بی‌ربط باشد. نمونه‌ای از این میز با صفحه‌ی دوشاخه است که در آن یک سطح برای صفحه کلید در نظر گرفته شده و در صورت لزوم به زیر سطح دیگر فشار داده می‌شود. با گسترش لپ‌تاپ‌ها و سایر سبک‌های کاری، این نوع میز به دلیل هدف یکبار مصرف آن در حال منسوخ شدن است.

اگر در حال خرید یک صندلی اداری هستید، مواد مناسب به استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر به دنبال صندلی برای اتاق کنفرانس مدیران هستید، چرم یک انتخاب شیک و شیک است. اما اگر به دنبال یک صندلی میز برای کارهای روزمره هستید، مش گزینه محبوبی است که پوست را خنک نگه می دارد. برای مبلمان در مکان‌های پرتردد، مانند لابی‌ها یا اتاق‌های استراحت، به دنبال مبلمان وینیل باشید – بادوام و تمیز کردن آن آسان است.

از کارکنان بخواهید مبلمان را آزمایش کنند

همراه داشتن چند کارمند برای امتحان صندلی‌ها و میزهای مختلف نیز می‌تواند مفید باشد. از آنها بخواهید که برجسته‌ترین مبلمان بالقوه را با آنچه که در حال حاضر استفاده می‌کنند مقایسه و مقایسه کنند. درک کنید که چه چیزی را دوست دارند، چه چیزی را دوست ندارند و چرا.

داشتن چند دستی که به شما کمک می‌کند انتخاب‌ها را کاهش دهید، می‌تواند روند را کم‌تر کند، و چه کسی بهتر از افرادی که بیشتر از مبلمان استفاده می‌کنند، به این تصمیم‌ها کمک می‌کند؟

به ارگونومیک فکر کنید

احساس راحتی برای یک فرد ممکن است به چندین چیز مختلف بستگی داشته باشد، مانند نوع کاری که انجام می‌دهد یا قد و وزن او. ارگونومی مانند “صندلی‌های کانتور، تکیه گاه‌های کمری، صندلی‌های قابل تنظیم و تکیه گاه دست” نیز مهم هستند. بنابراین، خوب است آنچه را که برای همکارانتان راحت است، و همچنین آنچه را که مطابق بهترین شیوه‌های ارگونومیک طراحی شده است، در نظر بگیرید. وقتی مبلمانی را پیدا کردید که این دو با هم همپوشانی داشته باشند، برنده ای را پیدا خواهید کرد.

مبلمان ناکافی در محل کار می‌تواند باعث بسیاری از مشکلات سلامتی از جمله تونل کارپال، تاندونیت و درد شود. طراحی ارگونومیک خوب در مطب ضروری است زیرا به کاهش سطح درد و استرس کارگران کمک می‌کند و در نتیجه تمرکز بالاتر، افزایش بهره وری و موفقیت کلی شرکت را به همراه دارد.

به دنبال قطعات قابل حمل باشید

برای شرکت هایی که ممکن است هنوز در سال های اولیه خود باشند، قطعات قابل حمل ممکن است کلیدی باشد. اینکه چگونه می‌توان یک میز را به راحتی جدا کرد و دوباره کنار هم گذاشت، می‌تواند یک عامل تعیین کننده باشد. حرکت‌های اداری به اندازه کافی استرس زا هستند. شما نیازی به میزی ندارید که ساعت‌ها طول بکشد تا بازسازی شود، به عنوان یک عارضه اضافی.

علاوه بر استخدام چند کارمند برای آزمایش گزینه‌های مختلف، از یک نفر از IT نیز بخواهید که مبلمان بالقوه را از منظر آنها بررسی کند – به‌ویژه، اگر مبلمان در آینده نیاز به جابجایی داشته باشد، آیا ممکن است باعث ایجاد مشکل در کابل‌کشی و سیم‌کشی شود. به دست آوردن این نوع بینش از همان ابتدا می تواند شما را از درد و رنج زیادی نجات دهد.

خرید مبلمان می‌تواند یک چالش باشد، اما خرید صحیح برای حفظ یک محیط اداری راحت و سازنده مهم است. انجام این پنج کار به شما کمک می کند تا تصمیمات خرید هوشمندانه ای بگیرید که همکارانتان با آن موافق هستند.

خرید مبلمان جدید برای دفتر کار یک تصمیم ساده نیست. انتخاب‌هایی که می‌کنید تاثیر زیادی بر محیط اداری، راحتی کارمندان و بهره وری کلی خواهد داشت. اگر با این دانش وارد فرآیند شوید، می‌توانید مطمئن شوید که خریدی هوشمندانه و موثر انجام می‌دهید.


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *